Biserica Sfantului Ioan Rusul

Biserica Ioan Rusul se afla in localitatea Prokopi, in partea de nord a insulei Evia. 
Hramul sfantului Ioan Rusul se face în fiecare an în data de 27 Mai.

Cum puteti ajunge in Prokopi
Daca veniti pe cont propriu, cu masina personala, merita sa treceti in Evia de Nord cu bacul, din portul Glifa. Trecerea din Glifa spre Agiokampos, Evia dureaza jumatate de ora. Din portul Agiokampos mai aveti de facut aproape 2 ore pana la biserica Sfantului Ioan Rusul, dar calatoria poate fi completata cu vizitarea altor manastiri din Evia de Nord, cum ar fi Manastirea Cuviosului David, Manastirea Galataki, Manastirea Sfanta Irina Chrisovalantou, Manastirea Sfantul Gheorghe din Ilia.
Distanta din portoé Agiokampos pana la biserica Sfantul Ioan Rusul este aproximativ 60 km.
Daca veniti din directia Chalkida, dupa ce treceti prin trecatoarea intre munti si veti cobori din nou, prima localitate va fi Prokopi. Se afla la 50 de km din Chalkida.

Cazare
In ceea ce priveste cazarea, in ciuda faptului ca vin foarte multi pelerini in Prokopi, sunt foarte putine, sau mai bine zis, nu sunt deloc camere de inchiriat. Biserica ortodoxa are o pensiune in Prokopi, unde se pot caza pelerinii cateva nopti. Faptul ca nu sunt alte posibilitati de cazare probabil se explica prin faptul ca localitatea de altfel nu este turistica. Marea este departe de aici, deci singurul motiv de cazare este pelerinajul, vizitarea bisericii Sfantului. Practica este deobicei, ca pelerinii sa inchirieze cazare in alte localitati, de pe malul marii, cum ar fi Aghia Anna, sau partea de vest: Limni, Rovies, Lutra Edipsu, si astfel sa poata sa faca o combinatie de pelerinaj si turism, recreatie pe malul marii.

Sfantul Ioan Rusul
Despre viata si moartea Sfantului puteti sa va informati vizionand filmul de maj jos. Fotografiile de pe pagina au fost facute pe ziua hramului Sfantului.
































18 comentarii:

  1. Buna seara ! As dori daca se poate sa ma ajute si pe mine cineva si sa imi spuna cum sa fac sa comand ulei sfintit de la aceasta Manastirea Sfantul Ioan Rusul din Insula Evia . Multumesc !
    Adresa mea de e-mail este : neonatoab@gmail.com ; telefon : 0744793664

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua,as dori sa știu și eu va rog,cum pot face rost de ulei sfințit, de la Sfântul Ioan Rusul.
    E-mail contact:Alinabiancca@protonmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa arate sold.de la Brez cataloagele noastre doi soti sora unchiul parintii unchiul bunica bunicii[4] strabunicii[2] si stra stra [2]eu,votat accept ungurii sa stiim si noi 1500-etern si vesnic in actul apostilarie vesnic[vrem tot vesnic colo la icoana vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le arate Partidului cataloagele eu si toti pomenitii sold.de la Brez, 1500-vesnic[avem legitimatii si memorii vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi declar pensiile 1500-etern si vesnic chiuretaj munca si restul si urina poliachie popiurie politisti eu parintii bunicii[4] 1500-vesnic[sa fiim bine vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  6. Si restul declar pensiile 1500-etern si vesnic sa aiba viata mea hristoforii stavroforii de la COZ/FRAS/Catedr.par 1,Vladim...inchinati sf MUNTE SF VASILE sa aiba ca mine fapte relicve credinta si tot restul jur sa aiba sf mea CRUCE 1500-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este caseta mea in capul sfantului,barbatilor si femeilor fetelor si baietilor batranilor 1900-etern si vesnic.Sa stea in capul lor legea mea popeasca motivul juranalul de psihiatrie 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Au toti VESTEA de lana si Legea mea in inima R.M cnp sa vada sa auda si ei prezenti porunca sa aiba calea lor 1900-vesnic inchinati toti lui HADES, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Au oamenii Romana mea[locul unde stau acestia] juramant text masoretic de 1/13 corect nota Bene 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Au oamenii pielea mea 1900-vesnic cu invataturile mele faptice sa le aiba si ei in podul palmii sa auda sa vada si ei 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Au cartea si scoala mea oamenii din BICAZ sa stie in ce sa creada asociatie si sold de pamant la fel[sa stie ca mine faptic geografia] vesnic si etern.Au acestia faptele mele motive locale legea si ziarul 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sintem primiti in asociatia MOARA de PORUMB Notariat Cotmeana ,,lacatele IPS JOASAF ,, au ca noi, 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Toti pomenitii vii si morti etern si vesnic.Rolul funciar vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Are inima darul sufletul viata credinta viziunea cugetul faptele calea mintea motivele ascuns secrete sangele seria mea genetica opera ambitia si proba moratorie sold de pamant ale lui R.M cnp 1900-etern si vesnic[eurovision vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  15. Are Tavita mea de Sluj cu potcapul[afacerile ]Org.POGLET R.M cnp maic.Time...1900-etern si vesnic si verzi si uscare Scriptura gospodara 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Are caseta mea TESA popiii unde adresa 1900-vesnic a lui R.M cnp[Dreapta sa auda cuvintele de,, i,, franciscane vesnic cu ce au pierdut, vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  17. Sint inventiile mele monarhiste pe crestet eu R.M cnp 1900-etern si vesnic inregistrate O.S.I.M vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sint cracile noastre pe crestete 1500-etern si vesnic de la Isus Sfantul vesnic toti pomenitii din casa toti steaua mea frunte vesnic.

    RăspundețiȘtergere